Caddemizde, önümüzdeki süreçte Gediz AŞ ve Türk Telekom tarafından gerçekleştirilecek altyapı çalışmaları planlandığından, vatandaşlarımızın ulaşımda sorun yaşamaması adına geçici asfalt yama uygulamalarını hayata geçiriyoruz.
Altyapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından ise Koşuyolu Caddemizi baştan sona yenileyerek daha güvenli, konforlu ve modern bir ulaşım ağına kavuşturacağız.
Hemşehrilerimize gösterdikleri anlayış ve sabır için teşekkür ediyor, Salihli’miz için çalışmaya devam ediyoruz.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
More Stories
Başkan Çerçioğlu’na Türkiye Gençlik Vakfı Aydın İl Temsilciliği’nden Ziyaret
Yıllara direnen mescit, Büyükşehir’le yenileniyor
Başkan Çerçioğlu’na Aydın Manifaturacılar ve Tuhafiyeciler Esnaf Odası Başkanı Tavil’den Ziyaret